Internetové PR
Internetové Public Relations představuje novou možnost marketingové komunikace na internetu. Stejně jako klasické PR umožňuje firmám šířit povědomí o značce, firemních aktivitách, novinkách, produktech či službách. Využívá při tom však všech výhod internetu: rychlosti, interaktivity, možnosti aktualizace a přesnějšího zacílení.
Co je cílem internetového PR:
- “Nenásilná” komunikace s cílovou skupinou
- Šíření informací o společnosti, novinkách, událostech
- Získávání zpětné vazby od zákazníků
Nástroje, které využíváme:
- Blogy – monitoring, analýza, komunikace s blogery
- Online diskuse,
- Sociální sítě – nejbližší kontakt s cílovou skupinou
- Hypertextové odkazy v emailech,
- Správa redakční části korporátních webových stránek,
- RSS kanály
- Podcasty
- Virální kampaně
Co od nás získáte:
- Monitoring a příprava podkladů pro redakční on-line zpravodajství
- Strategii na míru – individuální přístup
- Kreativitu
- Aktuálnost – neustále sledujeme nové trendy
- Napojení na cílovou skupinu
- Konzultace ohledně nástrojů pro online vedení dialogu s veřejností