Internetové PR

Internetové Public Relations představuje novou možnost marketingové komunikace na internetu. Stejně jako klasické PR umožňuje firmám šířit povědomí o značce, firemních aktivitách, novinkách, produktech či službách. Využívá při tom však všech výhod internetu: rychlosti, interaktivity, možnosti aktualizace a přesnějšího zacílení.

Co je cílem internetového PR:

  • “Nenásilná” komunikace s cílovou skupinou
  • Šíření informací o společnosti, novinkách, událostech
  • Získávání zpětné vazby od zákazníků

Nástroje, které využíváme:

  • Blogy – monitoring, analýza, komunikace s blogery
  • Online diskuse,
  • Sociální sítě – nejbližší kontakt s cílovou skupinou
  • Hypertextové odkazy v emailech,
  • Správa redakční části korporátních webových stránek,
  • RSS kanály
  • Podcasty
  • Virální kampaně

Co od nás získáte:

  • Monitoring a příprava podkladů pro redakční on-line zpravodajství
  • Strategii na míru – individuální přístup
  • Kreativitu
  • Aktuálnost – neustále sledujeme nové trendy
  • Napojení na cílovou skupinu
  • Konzultace ohledně nástrojů pro online vedení dialogu s veřejností