Reklama ve vyhledávačích
Internet je jedním z nejúčinnějších médií v oblasti přímého oslovení potenciálního zákazníka. To umožňují nové reklamní formáty, mezi které patří PPC reklama. Jejím úkolem je cílené oslovování zákazníků pomocí internetových vyhledávačů. Jedná se o velmi efektivní marketingový nástroj, který slouží k tomu, abychom zákazníkovi ukázali cestu k námi nabízenému produktu.
Výhody PPC reklamy
- Platba za skutečného návštěvníky – za kliknutí na reklamu
- Vyšší účinnosti než jiné reklamní modely
- Snadná měřitelnost
- Možnost nastavení ceny – regulovatelnost nákladů
- Přesné cílení reklamy - ze zaplacených návštěvníků se s větší pravděpodobností stávají zákazníci
Co od nás získáte:
- Analýzu inzerovaného produktu a konkurence ve vyhledávačích
- Vytyčení cílů kampaně
- Návrh strategie – podoba kampaně, klíčová slova, rozpočet, výběr vyhledávače
- Realizace strategie – založení účtu, vytvoření kampaně, pravidelný monitoring a optimalizace kampaně
- Vyhodnocení kampaně